Reklamace
Reklamační protokol
Kontaktní osoba: Telefon/fax: Mobil: E-mail:
Poznámky: |
|
Reklamované zboží:
Datum nákupu:
Číslo faktury: |
Podrobný popis závady: *
*) Popiště nám co nejpodrobněji závadu – kdy, za jakých okolností a jakým způsobem se závada u zařízení projevuje. Pomůžete nám tím lépe a rychleji vyřešit Vaší reklamaci. |
Žádost o vyřešení reklamace způsobem (zatrhněte požadovanou variantu): Oprava, popř. výměna za nové zboží Vrácení peněz
Jsem si vědom/a, že vrácení peněz bude provedno výhradně na můj účet číslo: |
Podmínky pro přijetí zboží do reklamačního řízení:
1. Při uplatňování záruční opravy (výměny) je nedílnou součástí tohoto reklamačního protokolu kopie faktury, případně dodací list vystavený při prodeji uvedeného zboží. 2. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní, očištěné a zákazník zajistí jeho dostatečné zabalení pro účely přepravy do obalu, který jej bude dostatečně chránit při přepravě. Zákazník se zavazuje poslat dodavateli zboží ve stejném formátu a stejně složené jako bylo doručeno dodavatelem. Bude-li zboží (kůže) zmačkána = poničená přepravou, vyhrazuje si dodavatel nárok na kompenzaci či nepřijetí reklamace. 3. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci. 4. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů od přijetí zboží do reklamace. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, nebo požádá o výměnu zboží (které momentálně není skladem), vyhrazuje si dodavatel právo tuto dobu prodloužit s plným vědomím zákazníka. 5. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací. 6. Reklamující si je vědom, že vrácení peněz bude provedno výhradně na jeho účet, v ojedinělých případech a po předchozí domluvě může být částka zaslána na adresu spotřebitele
ZBOŽÍ ZASLANÉ ZPĚT NA DOBÍRKU NEBUDE OBCHODNÍKEM PŘEVZATO!!!!
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: _______________________________________
|